Account Executive, Enterprise Sales(コンシューマー・ サービス・公益営業統括本部)
Salesforce
Tokyo, Japan
6 日前

Job Details

Department Description :

セールスフォース ドットコムの営業組織で大手企業を担当するエンタープライズ営業

顕在化している課題解決に留まらない ビジョン を提案し グローバルビジネスや業界全体に大きなインパクトを与えるような案件に関わるチャンスが多い部門です

大手企業の未来を変えていく という醍醐味を味わえる非常にエキサイティングな環境になります

Role Description :

今回募集するのは 大手企業を担当するエンタープライズ営業でのポジション アカウント エグゼクティブ AE です

AEが目指すのは お客様の トラステッド アドバイザー になることです システムを導入するIT部門のみならず 事業ラインの経営者と直接コミュニケーションをとり

CEO 最高経営責任者 から最も信頼されるパートナーとなることを目標としています

インダストリーごとに分かれた営業チームに所属し アサインされたいくつかのアカウントおよびグループ会社に対して

アカウントプランの立案を行い 新規のお客様に対する提案 および既存顧客に対するアップセル クロスセルを行います

営業先はIT部門だけではなく経営者や役員 ビジネス部門など

担当予定業界

通信 流通 サービス メディア 公益 消費財

Your Impact :

ご経験や適性に応じて大手企業向けの営業チームに所属し 新規及び既存顧客に対してマーケティング インサイドセールス

プリセールス チャネルセールス パートナー様など多くのステークホルダーを巻き込み チームをけん引し

SFA CRM Platform Digital Marketing BI IoT 等 様々なソリューションによるビジネス変革を提案します

製品ではなくサービスを顧客に提供しますので 製品の出荷 納品などに労力を費やすことは無く 顧客の成功に向けた提案に集中ができます

中長期的なお客様ごとのアカウントプランを作成し 戦略的に営業活動を行います

将来的なキャリアパスとして グローバルアカウントマネージャーやチームリーダー 営業マネージャーなどへのステップアップが可能です

Basic Requirements :

大手企業向け営業およびIT業界における法人営業経験5年以上

特定業界における担当経験

CRM ERP BI SCM PLMなど BPMを中心としたエンタープライズアプリケーションの提案経験

目標達成のため 案件発掘手段や優先順位付け 営業プロセスを確率し 実践している方

新規開拓経験をお持ちの方

自己成長意欲 変化を楽しめる柔軟性のある方

顧客第一のマインドと予算への強いこだわりを持ち アクティブに活動できる方

Preferred Requirements :

戦略的アカウントに対するプランの作成 遂行経験

ビジネス部門のC Levelに対する営業および直接提案の経験

カスタマーサクセスへの高いモチベーションとコミットメント

ビジネスレベルの英語力

大卒以上

Salesforce, the Customer Success Platform and world's #1 CRM, empowers companies to connect with their customers in a whole new way.

The company was founded on three disruptive ideas : a new technology model in cloud computing, a pay-as-you-go business model, and a new integrated corporate philanthropy model.

These founding principles have taken our company to great heights, including being named one of Forbes’s World’s Most Innovative Company five years in a row and one of Fortune’s 100 Best Companies to Work For eight years in a row.

We are the fastest growing of the top 10 enterprise software companies, and this level of growth equals incredible opportunities to grow a career at Salesforce.

Together, with our whole Ohana (Hawaiian for "family") made up of our employees, customers, partners and communities, we are working to improve the state of the world.

Accommodations

If you require assistance due to a disability applying for open positions please submit a request via this .

Posting Statement

At Salesforce we believe that the business of business is to improve the state of our world. Each of us has a responsibility to drive Equality in our communities and workplaces.

We are committed to creating a workforce that reflects society through inclusive programs and initiatives such as equal pay, employee resource groups, inclusive benefits, and more.

Learn more about Equality at Salesforce and explore our benefits.

and are Equal Employment Opportunity and Affirmative Action Employers. Qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender perception or identity, national origin, age, marital status, protected veteran status, or disability status.

and do not accept unsolicited headhunter and agency resumes. and will not pay any third-party agency or company that does not have a signed agreement with or .

Salesforce welcomes all.

この仕事を報告する
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

応募
自分のEメール
"続行" をクリックすると、私は neuvoo の同意を私のデータを処理し、私に電子メールのアラートを送信するには、neuvoo の プライバシーポリシー の詳細を与える。私の同意を撤回するか、いつでも退会することがあります。
続行
応募フォーム