ARDx Customer Support Manager
Abbott
ku, Shinjuku, Japan
4 日前

The position of Customer Support is within our IDDM-Japan located at Shinjuku Office and works with CS team in Matsudo-city.

This role will respond to inquiries and complaints from customers who use our products and services.

カスタマーサポートのポジションは 新宿にあり 松戸市にあるIDDM-Japanと連携して仕事を進めます この役割は 当社の製品およびサービスを使用するお客様からの問い合わせや苦情に対応します

This job description will be reviewed periodically and is subject to change by management.

RESPONSIBILITIES :

Provide information such as academic inquiries from customers and how to use specific

products.

Promptly respond to customer's initial complaints (processing of application form and

arrangement of substitutes, etc.)

Call the customer due to equipment trouble

Promptly resolve complaints and improve customer satisfaction in cooperation with

internal departments

Managing and arranging demonstration machines for sales activities

責任

顧客からの学術的な問い合わせ 具体的な製品の使用方法などの情報提供をする

顧客からの初期の苦情対応 申請書の処理と代替品などの手配 を迅速に行う

機器トラブルに伴うカスタマーへ電話対応を行う

社内関連部署と連携しながら 苦情を迅速に収束し顧客満足度アップにつなげる

営業活動に伴うデモ機の管理 手配を行う

BASIC QUALIFICATIONS EDUCATION :

Communication ability

Listening carefully, identifying customer questions, and quickly solving problems

Complaint handling ability

In order to continue using our company's products in the future, we need the power and

language to respond carefully.

processing power

Require the ability to process inquiries from customers quickly and accurately

PC skills, clerical processing ability)

English / Business level

基本的な資格

コミュニケーション能力

丁寧にヒアリングを行い 顧客の疑問点を洗いだし 迅速に問題解決をする

クレーム対応力

今後も自社製品を使用継続してもらうため 丁寧に対応する力 言葉遣いを必要とする

処理能力

顧客からの問い合わせを迅速に正確に処理をする能力を必要とする

PCスキル 事務処理能力

英語 TOEIC750以上

PREFERRED QUALIFICATIONS :

University graduate or equivalent educational background

Experience in medical device industry

Maintaining and inspecting demonstration machines and complaint machines

推奨資格

大卒または同等の学歴

医療機器の業界で経験がある

デモ機 苦情機器のメンテナンス 点検ができる

COMPETENCIES :

Ability to smoothly collaborate with customers, sales departments and related

departments

Aim to respond promptly by grasping customer requests

コンピテンシー

顧客 営業部門および関連部門とスムーズに連携する能力

顧客からの要望を把握し迅速な対応を目指す

この仕事を報告する
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

応募する
自分のEメール
"続ける" をクリックすると、私は neuvoo の同意を私のデータを処理し、私に電子メールのアラートを送信するには、neuvoo の プライバシーポリシー の詳細を与える。私の同意を撤回するか、いつでも退会することがあります。
続ける
応募フォーム