Inside Sales - インサイドセールス
Elsevier
Japan - Higashi-Azabu
2 日前

エルゼビア ヘルス ソリューションズ事業部では 医師 研修医 看護師 医学生 看護学生 コメディカルなど 全ての医療従事者を対象とした 医療現場のニーズに応える様々なオンラインコンテンツを開発 提供しております

インサイド セールスでは 病院 学校向けにオンライン製品を販売するソリューション営業本部内において 電話 メール Zoomなどのリモート対応にて 中小規模病院 学校への新規および更新セールスをご担当いただきます

グローバル組織の戦略に沿いながらも 日本のヘルス市場の特徴 問題を理解し フィールド セールスを含め部署内外のチームと密に連携しながら 営業効率と売上を向上させることが求められます

リモートでの交渉能力 対人コミュニケーション能力 外資系企業における対本社との折衝能力 自発的な問題解決能力などが磨かれます

また グローバルのセールストレーニングや海外のチームとのやり取りでは 英語でのコミュニケーション力を伸ばしていただくことができます

Target achievement

設定した売上目標を達成する

医療従事者へ適切なオンラインソリューションを提供する

対目標売上進捗を分析し 売上最大化 リスク低減のために適切なアクションを実行する

マーケットにおけるシェアを拡大するために ターゲット顧客マーケット 意思決定プロセス 技術的な進歩 競合などについて実践的な知識を保持する

マーケットの動向 売上進捗などをマネージャーへ報告する

ユーザーとのリレーションを構築し 製品バリューを拡大する

顧客体験を向上させ 中小規模施設マーケットの継続的な売上成長を可能にするため 短期および長期のインサイド セールス戦略を立案し 実行する

Account Management

担当テリトリー アカウント 顧客について深く理解する

製品についての詳しい情報を顧客に提供し 顧客ニーズを満たす

ユーザーとのオンライン面談を実施する

限られた時間 リソースを有効に使い スケジュール管理 テリトリー管理を行う

Virtual Training

製品活用のため 製品プレゼンテーション トレーニングをオンラインで実施する

顧客に最新の情報を常に提供する

顧客満足度の向上のためのアクションを実施する

Value Proposition

マーケット 顧客のチャレンジやペインポイントを踏まえたバリューストーリーにそって ソリューション提案を実施する 自社製品の強みを最大化し 競合との差別化を図る

意思決定権者 エンドユーザーにとっての信頼できるパートナーとして バリューに基づくソリューション提案を行う

製品 サービス コンテンツについて 高品質なバリューを提供する

医療 科学 テクノロジーの分野における最良の情報提供者として マーケットをリードする

Operational excellence

営業 マーケティング 開発チームやAPAC グローバルのチームと協調し 全社統一のバリューを顧客に提供する

マーケットの動向を共有し 短期 中期 長期的な戦略を立案するために 営業マネージャー 同僚と積極的なコミュニケーションを取る

新規 更新契約に必要なデータ 書類を正確に作成し 担当部署に受け渡し 全体効率を改善する

CRMシステムに顧客情報を入力し 維持する 全ての管理フォームを適宜に埋め 維持する

経費予算内でオペレーションを行い 適切な経費報告を行う

チーム 組織構成

Solution Specialist 4名

Inside Sales 2名

Customer Success Manager 2名

Functional and Technical Competencies

日本語 ネイティブレベル

英語中級以上

Microsoft Office製品 Outlook, Word, Excel, Power Point

目標達成に対する高いコミットメント

計画的に業務プランを組み立てて着実に実行する能力

さまざまなデータ ツールを参照しながら フェーズの異なる多数の案件を同時並行で動かしていくことができる能力

オンライン製品セールスをリモートで対応するのに必要なITリテラシー

電話 メール応対に必要となる社会人常識 コミュニケーションスキル

躊躇せずにコールできる行動力

Education, Knowledge, Skills and Experiences (and any other requirements)

必須

大学卒業か同等の資格

BtoB / Bのインサイド セールス 営業 カスタマー サポート経験

あると望ましい

医療業界での業務経験

図書館業界での業務経験

電話による営業 カスタマー サポート経験

英語インターフェースのCRMシステム SFなど の使用経験

オンラインe-learningツール 論文データベースの使用経験

multi-national companyでの就業経験

Elsevier Health Solutions Division develops and provides a variety of online content to meet the needs of the medical field for all healthcare professionals, including doctors, residents, nurses, medical students, nursing students, and co-medical professionals.

The inside sales person will be responsible for new and renewal sales to small and medium-sized hospitals and schools by phone, email, Zoom and other remote support within the solution sales division that sells online products to hospitals and schools.

While following the strategy of the global organization, you will be required to understand the characteristics and issues of the Japanese health market and work closely with internal and external teams, including field sales, to improve sales efficiency and revenue.

You will be able to cultivate your remote negotiation and interpersonal communication skills, your ability to negotiate with head office in a foreign company, and your ability to solve problems on your own initiative.

In addition, you will be able to develop your English communication skills through global sales training and interaction with overseas teams.

Target achievement

  • Achieve set sales targets.
  • Provide appropriate online solutions to healthcare professionals.
  • Analyze sales progress against targets and take appropriate actions to maximize sales and reduce risk.
  • Maintain a working knowledge of target customer markets, decision-making processes, technological advances, and competition in order to increase market share.
  • Report market trends and sales progress to manager.
  • Build relationships with users to increase product value.
  • Develop and implement short and long term inside sales strategies to improve the customer experience and enable continued sales growth in the small to medium facility market.
  • Account Management

  • Develop an in-depth understanding of sales territory, accounts, and customers.
  • Provide customers with detailed information about products to meet their needs.
  • Conducts online interviews with users.
  • Use limited time and resources effectively to manage schedules and territories.
  • Virtual Training

  • Conduct product presentations and training online to promote product use.
  • Keep customers updated with the latest information.
  • Implement actions to improve customer satisfaction.
  • Value Proposition

  • Propose solutions according to the value story based on the market, customer challenges and pain points. Maximize the strengths of our products and differentiate them from the competition.
  • Provide value-based solution proposals as a trusted partner to decision makers and end users.
  • Provide high quality value for products, services, and content.
  • Lead the market as the best information provider in the medical, scientific and technology fields.
  • Operational excellence

  • Collaborate with sales, marketing, and development teams as well as APAC and global teams to deliver company-wide unified value to customers.
  • Proactively communicate with sales managers and peers to share market trends and develop short, medium and long term strategies.
  • Accurately prepare data and documents required for new and renewal contracts and pass them to the responsible departments to improve overall efficiency.
  • Enter and maintain customer information in the CRM system. Fill and maintain all administrative forms as appropriate.
  • Operate within expense budget and provide appropriate expense reports.
  • Current organizational structure

    Solution Specialist 4 members

    Account Manager 9 members

    Inside Sales 2 members

    Customer Success Manager 2 members

    Functional and Technical Competencies

  • Japanese (Native level)
  • Intermediate or higher level of English
  • Microsoft Office skills : Outlook, Word, Excel, Power Point
  • High level of commitment to achieving goals
  • Ability to build and steadily execute a systematic work plan
  • Ability to work concurrently on a number of projects in different phases while referring to various data and tools
  • IT literacy required to handle online product sales remotely
  • Social common sense and communication skills required for answering phone calls and emails
  • Ability to take action and make calls without hesitation
  • Education, Knowledge, Skills and Experiences (and any other requirements)

    Required

  • University degree or equivalent qualification
  • Experience in BtoB / B inside sales, sales and customer support
  • Preferred

  • Experience working in the healthcare industry
  • Experience working in the library industry
  • Experience in telephone sales and customer support
  • Experience using a CRM system with an English interface (e.g. SF)
  • Experience using online e-learning tools and article databases
  • Experience working in a multi-national company
  • この仕事を報告する
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    応募する
    自分のEメール
    "続ける" をクリックすると、私は neuvoo の同意を私のデータを処理し、私に電子メールのアラートを送信するには、neuvoo の プライバシーポリシー の詳細を与える。私の同意を撤回するか、いつでも退会することがあります。
    続ける
    応募フォーム